Правила та умови
Дата: 01.01.2024
Ваше замовлення допомагає нам існувати. В цьому документі наведені правила, з якими ви погоджуєтесь звернувшись до нас. Дякуємо що обираєте нас.
1. Умови виїзду до клієнта
Якщо ваша техніка несправна і ми не можемо відремонтувати її на місці, ми можемо взяти техніку в наш сервісний центр та повернути відремонтованим. Якщо ви не хочете користуватися нашою послугою забору та ремонту, з вас буде стягнено обумовлену заздалегідь сумму за визов спеціаліста.
2. Дані та програмне забеспечення
Вам потрібно надати нам усе програмне забезпечення, яке ви придбали, щоб установити його на свій комп’ютер/ноутбук після збою системи або перевстановлення ОС. Вам потрібно створити резервну копію всіх даних на вашому пристрої перед візитом інженера. Крім того, наш комп'ютерний інженер може зробити резервну копію персональних даних за додаткову плату.
3. Комунікація з клієнтом
Вся комунікація реєструється та записується нами з метою покращення обслуговування клієнтів та запобігання шахрайству. Це включає всі телефонні дзвінки (вхідні та вихідні), SMS, чати, електронні листи, документи. Спілкування розглядається з суворою конфіденційністю, але телефонні дзвінки можуть використовуватися як доказ усних прийнятих рішень.
4. Зберігання даних клієнта
Дозволяючи роботу, клієнт дозволяє нам зберігати будь-які необхідні дані та створювати резервні копії таких даних за потреби. Будь-яка інформація зберігатиметься на захищеному комп’ютері чи пристрої зберігання даних, до якого мають доступ лише наші працівники. Використання цієї резервної копії можливе лише для відновлення або перенесення. Ми знищуємо резервні копії через місяць після їх отримання. Ми можемо зберігати ці дані довше, якщо цього потребує клієнт. Будь ласка, повідомте нас, якщо вам потрібна ця додаткова послуга. Якщо від вас вимагається відправити вашу техніку у нашу майстерню для подальшого ремонту/діагностики, тоді ми зберігатимемо вашу техніку як гарантію до отримання повної оплати. Ви можете відстежувати хід застрахованої доставки в Інтернеті за допомогою ТТН, який ми надаємо при відправці службою доставки. Будь яка оцінка ремонту дійсна протягом п'яти днів, після цього можливе перерахування вартості ремонту, послуг, деталей.
5. Відповідальність
Ми не несемо відповідальності за втрату або пошкодження будь-яких даних під час форматування або роботи на будь-якому носії. Клієнт зобов’язаний повідомити нас про будь-які дані, які потрібно зберегти або створити резервну копію. Без запитів на резервне копіювання даних ми припускаємо, що дані можна стерти без збереження. Ми не несемо відповідальності за будь-яку втрату заробітку, втрату будь-якої фінансової чи нефінансової вигоди чи втрату будь-якого доходу під час виконання будь-яких робіт (включаючи гарантійні роботи). Клієнт, при узгодженні суми ремонту та запчастин несе відповідальність за своєчасну оплату узгоденої суми.
6. Партнерство
Якщо ми не можемо виконати ремонт, ми можемо зв’язатися з нашими партнерами, щоб допомогти вам з ремонтом. Надаючи пропозицію, ви погоджуєтесь, що ми надамо ваші контактні дані нашим партнерам виключно для виконання ремонту. Наші партнери працюють як окремі незалежні ремонтники, і ми не несемо відповідальності за завдані ними збитки. Наші партнери завжди представляють себе після прибуття. Будь ласка, перевірте свій рахунок-фактуру, щоб дізнатися, чи обслуговували вас ми чи наш партнер.
7. Відносини після ремонту
Будь ласка, негайно зв'яжіться з нашим інженером, якщо у вас виникнуть проблеми після ремонту. Швидке спілкування допомагає нам швидко вирішувати проблеми. Якщо ви помітите проблеми пізніше, будьте готові надати докази додаткових несправностей, включаючи фотографії, зроблені до та після ремонту. Зауважте, що ми не несемо відповідальності за ремонт, виконаний нашими партнерами. Якщо виникають проблеми з їх роботою, зв’яжіться з ними безпосередньо, щоб вирішити проблему.
Повернутись на головну сторінку